Här kan du få svar på några av de vanligaste frågorna om Minuba GO!
Du kan också läsa vår startguide här för att komma igång med Minuba GO!
Fördelarna är många, men i grund och botten kommer det att vara med Minuba GO! möjligt för alla små hantverks- och serviceföretag med högst 2 anställda, att driva ett professionellt företag med ett bra online-system för fakturering och orderhantering.
Systemet hjälper därmed de mindre hantverksföretagen att digitalisera verksamheten helt gratis – och när företaget växer kan systemet växa med det.
Minuba GO! ger de små hantverksföretagen möjlighet att skapa offerter och ordrar, hantera och registrera timmar och material samt förbereda och skicka fakturor direkt till kunden.
Nej, som Minuba GO!-användare har du endast tillgång till mailsupport.
Mailsupporten har öppet alla vardagar mellan 9-16:00.
Skicka din fråga till: support@minubago.se och vi svarar dig inom en arbetsdag.
Du skapar ett Minuba GO! konto genom att fylla i din information på denna sida.
Du behöver endast fylla i ditt firmanamn, bransch, ditt namn, e-mail och telefonnummer.
Därutöver ska du ta ställning till om du vill ta emot nyhetsmail från Minuba och självklart acceptera villkoren.
Skicka ett mail till support@minubago.se. Så ser vi till att ditt konto raderas.
För att radera en användare i Minuba GO! Behöver du logga in på webben. därefter trycker du på kugghjulet uppe i det högra hörnet, väljer ’administration’ och sedan ’användare’. Välj den användare som ska raderas, tryck sedan på ’radera’ ute till höger under rubriken ’Handlingar’.
Med Minuba GO! gör vi vardagen lättare för små hantverks- och serviceverksamheter med upp till 2 användare – helt gratis!